For at vi kunne behandle din bestilling hurtigt, skal du angive dit navn, adresse, e-mail og helst et telefonnummer, som kunne bruges, hvis der opstår evt. spørgsmål.
Alle priser på follie-hus.dk er angivet ekskl. danske moms og alle skatter, afgifter m.v.
Det er nemt at bestille på follie-hus.dk:
- Vælg dit ønskede produkt, angiv antal meter eller m², vælg mængde og sæt varen i kurven
- I kurven vælg leveringstype: standard eller express. For hurtiglevering skal du vælge ekspress.
- Der skal betales ved brug af bankkort.
- Efterbetalingen modtager du en bekræftelse på betalingen og bestillingen på din e-mail
Sikkerhed
Hvis du betaler med et kreditkort eller e-Dankort, er du altid beskyttet mod misbrug. Du er ikke fradragsberettiget, hvis dit kort misbruges på en internet butik, der anvender SSL (Secure Socket Layer) i sit betalingssystem. Du er således sikrere end i den fysiske verden, hvor du har ret til fradraget på 1,200 kr., hvis dit kreditkort misbruges ved hjælp af pinkoden. De oplysninger, som du sender i forbindelse med indkøb, der betales med debetkort, er krypteret (SSL), og kun PBS kan læse dem. Hverken Folie-hus.dk eller andre har mulighed for at læse oplysningerne.
Behandling af personoplysninger
Når du foretager et køb, registrerer vi dine personoplysninger i vores system.
Vi sørger naturligvis for dine oplysninger og behandler dem i overensstemmelse med reglerne i persondataforordningen / databeskyttelsesloven.
Levering
For standardprodukter såsom folie i rulle er leveringstiden typisk 5-7 arbejdsdage.
Standardleveringspris er 79 kr.
For specialfremstillede produkter som f.eks. folie, som er skåret i ønsket størrelse, vægklistermærker, klistermærker, streamer, CVR-numre, osv. er leveringstiden typisk 6-8 arbejdsdage.
For så vidt angår hurtige og hastende leveringer tilbyder vi eksprestjenester. Det tager 2-3 arbejdsdage.
Pris for hurtiglevering er 210 kr.
Leveringstiderne kan være længere i forbindelse med ferie og folie-hus.dk leverandørers ferieperioder.
Hvis varen er forkert ifølge kvittering, skal du kontakte folie-hus.dk så hurtigt som muligt for at få erstatningen.
Transportskader skal rapporteres til folie-hus.dk så hurtigt som muligt. Hvis transportskaden er tydelig på emballagen ved modtagelsen, kan du nægte at modtage varen og straks kontakte folie-hus.dk og skaden vil blive erstattet.
Forsinkelser
Hvis der opstår forsinkelser, har køberen kun ret til at opsige aftalen, hvis vedkommende under aftalens indgåelse har understreget betydningen af leveringen på det nøjagtige tidspunkt, og at vedkommende er blevet informeret af folie-hus.dk, at denne frist kan overholdes.
Ophævelse
For standardprodukter som f.eks. ruller af folie og tilbehør, finder § 18 i forbrugeraftaleloven anvendelse, hvilket giver dig ret til at returnere varer i 14 dage med mulighed for ombytning eller tilbagebetaling af det fulde beløb, herunder forsendelsesomkostninger fra os til dig. Som kunde er du dog ansvarlig for de forsendelsesomkostninger, der er forbundet med returnering af varen.
For specialfremstillede produkter som f.eks. folie, som er skåret i ønsket størrelse, klistermærker, streamer, vægklistermærker, CVR-numre og andre udskårne varer, har kunden kun ret til at opsige varen inden produktion påbegyndes. Se § 18, stk. 4 i forbrugeraftaleloven:
”Hvis aftalen vedrører fjernsalg af en ikke-finansiel tjenesteydelse eller et produkt, der skal fremstilles eller tilpasses til forbrugernes individuelle behov, finder fortrydelsesretten ikke anvendelse, før udførelsen, fremstillingen eller tilpasningen påbegyndes, når forbrugeren har givet sit samtykke til, at den handlende kan påbegynde udførelsen mv. inden fortrydelsesfristens udløb. Denne begrænsning af fortrydelsesret finder imidlertid ikke anvendelse, hvis den pågældende aftale vedrører vedvarende levering og er indgået under eller i forbindelse med operatørens telefonforespørgsel til forbrugeren uden vedkommendes forudgående anmodning herom.”
Andre betingelser
Udover det der angives i ovenstående handelsbetingelser, gælder Købeloven.